Пошуковий запит: (<.>A=Чухрій І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Чухрій І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів дітей-інвалідів та її психокорекція [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_19 Вивчено особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів у ставленні до дітей-інвалідів. Уточнено визначення соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дитину з інвалідністю, запропоновано модель, визначено фактори, чинники, показники її розвитку. Досліджено такі компоненти ставлення матерів до дітей-інвалідів, як когнітивний, поведінковий, емоційний та комунікативний. Розроблено модель і програму психокорекції соціально-психологічної дезадаптованості матерів дітей-інвалідів, що охоплюють комплекс психолого-педагогічних засобів, спрямованих на зниження таких її виявів, як тривожність, депресивність, агресивність тощо. Реалізація корекційної програми дала позитивні та достовірні результати, що засвідчило можливість її використання для профілактики та корекції соціально-психологічної дезадаптованості їх матерів.
|
2. |
Чухрій І. В. Чинники соціально-психологічної адаптації матерів, які виховують дитину-інваліда [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_21
|
3. |
Чухрій І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 39. - С. 413-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_39_41
|
4. |
Чухрій І. В. Соціально-педагогічна реабілітація батьків, які виховують дітей з функціональними обмеженнями [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 45. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_45_33
|
5. |
Чухрій І. В. Особливості розвитку образу тіла у осіб з порушенням функцій опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Психологічний часопис. - 2017. - № 5. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2017_5_16
|
6. |
Чухрій І. В. Психологічні особливості професійної ідентичності молодих людей з обмеженнями функцій опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_6(1)__36
|
7. |
Чухрій І. В. Дослідження психологічних механізмиів соціальної адаптації молоді з набутими порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 11. - С. 119-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_11_10
|
8. |
Чухрій І. В. Психологічні механізми соціальної адаптації молоді з порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 15. - С. 220-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_15_23 Здійснено теоретичний аналіз сучасних теоретикометодологічних підходів до вивчення проблеми психологічних механізмів соціальної адаптації особистості. Визначено передумови виникнення, специфіку, компонентний склад та розроблено структурно-функціональну модель зазначених механізмів у молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Визначено методологічні засади та здійснено емпіричне дослідження особливостей психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Обґрунтовано найсуттєвіші фактори, що можуть використовуватися під час відстеження рівня адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Розкрито теоретичні засади психокорекції дезадаптивних проявів психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, що стало підґрунтям для розробки та апробації системи психокорекції зазначених проявів. Установлено, що застосування спеціалізованих засобів психокорекційного впливу позначається на компонентному складі та адаптивній спрямованісті психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату.
|
9. |
Чухрій І. В. Психологічні механізми соціальної адаптації ветеранів антитерористичної операції об’єднаних сил з порушеннями функцій опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2019. - Вип. 37. - С. 178-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_37_27 Здійснено теоретичний аналіз сучасних теоретикометодологічних підходів до вивчення проблеми психологічних механізмів соціальної адаптації особистості. Визначено передумови виникнення, специфіку, компонентний склад та розроблено структурно-функціональну модель зазначених механізмів у молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Визначено методологічні засади та здійснено емпіричне дослідження особливостей психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Обґрунтовано найсуттєвіші фактори, що можуть використовуватися під час відстеження рівня адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Розкрито теоретичні засади психокорекції дезадаптивних проявів психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, що стало підґрунтям для розробки та апробації системи психокорекції зазначених проявів. Установлено, що застосування спеціалізованих засобів психокорекційного впливу позначається на компонентному складі та адаптивній спрямованісті психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату.
|
10. |
Чухрій І. В. Особливості логічного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2015. - № 2. - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2015_2_50
|
11. |
Чухрій І. В. Дослідження особливостей емоційної чуйності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 6. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_6_15
|
12. |
Чухрій І. В. Психологічна допомога дітям дошкільного віку, які зазнали травматичного впливу [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Габітус. - 2022. - Вип. 44. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_44_22
|
13. |
Чухрій І. В. Особливості розвитку адаптивних копінг-стратегій майбутніх фахівців з психології юнацького віку [Електронний ресурс] / І. В. Чухрій // Габітус. - 2023. - Вип. 45. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2023_45_16
|